04 June 2009

Congrat Azlan & Shaella..


22 Mei 2009..sahlah cousin aku yg sorang nie jadi suami kepada Shaella binti Yaacob..waaa..macam tak caya jer..cousin aku yang brutal serta gagah perkasa nie kawin dulu dari cousin2 nya yg lain...hahaha...dah jodoh kan..anyway congrat kat korang..semoga perkahwinan korang berkekalan sehingga akhir hayat.Majlis berlangsung di serting, negeri sembilan.. Memang meriah mana tak nya semua keluarga turun menjayakan majlsi kawin anak en majid n puan ani nie...Walaupun penat tapi aku sangat gumbila pabila majlis di pihak rumah lelaki berjalan dengan lancar..Hari pun panas time tue..fuh..lega..Haaa...Pasni turn fadli ngan siti plak.yang nie kat perak plak..tapi majlis kali nie aku tak dapat nk pergi awal kerana ada masalah teknikal..hahahaha..tapi tak pe..cousin mazen ku yang lain sure dah ada kat sana utk menyiapkan persiapan perkahwinan anak paklong aku yang sorang nie.mak ai dalam bulan nie jer 4 orang cousin aku kawin...tapi akak sorang nie bila lah lagi nk kawin agaknya yeee...hurm kalu nk tahu kena lah tunggu siapa pilihan hati akak.....v(^_^)v



* Sah bergelar suami dan isteri *


* Ayein n Azlan sebelum majlis *

* Pembawa dulang hantaran *

* Pink theme - Pihak Perempuan *

* Purple theme - pihak lelaki *

* Gambar keluarga *

* Pengantin bersama mak dan ayah*

0 comments: